I have constant fear that something's always near.


FY FAAAN VAD JAG ÄR RÄDD!!!

Shit, jag kom hem från Natti runt 2 nånting, vad möts man av? JO! Att bakdörren står på glänt! Helvete vad rädd jag var! Jag skakade som en idiot och tårarna var inte allt för långt borta kan jag meddela. Fuck. Försökte ringa min granne som är polis, men jag hade inte hans nr. Smart drag av mig kom sen. Det vägde mellan att ringa snuten eller ringa nån i närheten. Jag ringde Kalle. 46 sek senare var han här och sökte igenom heeeeela huset och konstaterade att det inte var nån inne.

Nu är jag ensam här. Och jag vågar inte somna...
Fy vad jag blev rädd. Jag som är mörkrädd i vanliga fall, men nu är det extremt!
Aja. Nu ska jag gå och dö lite tänkte jag.
Goonatt världen, vi KANSKE ses imorrn...



Ps. Kalle är min hjälte just nu!
Han låg och sov, men kom lik förbannat hit på två röda.
Jag är dig evigt tacksam! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback