Kalla mig honey...


Jag har tänkt.
(Natti, jag vet vad du tänker nu, och nej jag har inte slagit i huvudet och min kroppstemperatur ligger stadigt på 36,5. OK?)
Till saken.

Allt som har vart JAG de senaste åren är borta nu. Hela mitt liv är utbytt. Jag och mina närmaste vet att ajg mår bättre nu än vad jag gjort på väldigt, väldigt länge, men de känns iaf lite konstigt. Bra men knasigt.

Eh... Jag hade värsta grejen jag skulle skrivit, men de är borta nu.
(Natti? Jag kanske hade slagit i huvudet iaf...)


Skit samma.
Kanske ta en dusch nu?


Nej! Jag tänkte berätta vad jag har gjort i helgen!
I fredags var vi ute hos Ellen och bastade. Intressant upplevelse måste medges.
Och i lördags var det en slapp-dag tills... Eller det var en slapp.dag hela dagen, jag och Natti bakade muffins. Det var gott. Juste. Eh... Varför vet inte jag vad jag ska skriva?

Hejdå...


Kommentarer
Postat av: Yasmine

hahaha lite yr kanske =) så rolig du är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback