Små rosa moln.


Idag har jag haft panik.
Stressen bultade i hela mig.
En skitsak faktisk med tanke på vad jag borde ha panik över.
Min framtid tex.
Okok.
Tack, Hanna! Nu fick jag panik över det också...

Jag känner ingen som vet vad den vill göra efter skolan. Vad ska det bli av 89:ornas årskull? Bara tanken på att vi ska ta studenten Fredagen den 13 känns lite olycksbådande. Det kommer att gå åt helvete för oss alla. Tror ni inte? Det tror jag. Ha. Varje dag som går är en dag närmare studenten. Varje dag som går är en dag närmade friheten. Varje dag som går är en dag närmare döden. Vad vill du bli? Och vad fan vill jag bli?

(Jag vet ju faktiskt vad jag vill bli, det är vägen dit som jag inte vet hur jag ska klara...)

Som sagt... Paniken kommer smygande...



Btw har jag en grej. Den är inte min. Man kan säga att jag lånar det utan att personen som äger det vet om det. Den personen ska såklart få tillbaka det nästa gång vi ses, men jag råkar veta att det kommer att dröja jätte länge innan vi träffas igen. Så tillsvidara har jag en ny sak i min ägo. Det gör mig nöjd.
Och lite tillfredsställd också faktiskt. Ha.


Kommentarer
Postat av: Nätz

lilla gumman, läs mitt inlägg "natti tar sitt ansvar no.3" så lovar jag att det kommer kännas bättre sen. Pussisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback