Stan. Hem. Kalas.



I helgen hände en rolig sak. Och ja, jag skrattar fortfarande.

Jag och Svan skulle hämta Minken hemma hos honom för att vi skulle till Arena och käka. Vi stannar utanför hans dörr och han kommer ut med en låda öl.
Han öppnar bildörren och ställer in lådan och smäller igen.
Svan börjar köra, till min förvåning.
-Vad tycker du om vädret då ,mink? frågar han och gasar på.
Här var jag väldigt förvirrad.
-Men... Minken är ju inte i bilen! Sa jag och undrade va fan han höll på med.
Då tvärnitar Svan, och minken springer ikapp bilen och kastar sig in.
Svan var också förvånad över att mink inte var med oss, så han bad om ursäkt.
- Herre gud, flåsade minken fram. Jag trodde att ni skulle sno ölen!

HAHAHAHAHAHAHA!!!





Nu sitter jag i skolan. Nu ska jag ner på staden och handla en present till mammi.
Hon fyller år idag. GRATTIS!

(Nu tvingar jag Wille att följa med ner på stan...)




Kommentarer
Postat av: Sussie

HAHAHAHAAA!!! :D

Klockrent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback