Tell me babe.


Jag ska stolpa upp min tillvaro.

- Jag har fått ett brev av min brevvän som jag hade när jag gick i fyran. Hon är från Danmark och jobbar numera på en minkfarm.

- Jag är just nu helt ensam hemma. Det har jag inte vart på mycket länge.

- Jag fick precis reda på att m1nken tycker att jag är en av hans 10 kåtaste vänner. Jag väljer att inte tolka det...

- Min tandläkare avslutade mitt besök med att säga: "Du har vart jätte duktig, om du hade vart 12 år yngre hade du fått ett klistermärke"

- Imorgon ska jag ut. Som det låter på mina vänner ska vi åka in till Den Stora Staden.

- Nu ska jag snart över till Natti för att laga mat. (hon tror nämligen att jag inte har käkat vettig mat på hela veckan)

- Jag har börjat tveka på om jag vill ha jobbet jag sökte idag. Vissa saker verkade inte så mysiga.

- Min familj kommer hem redan imorrn! FUCK! Jag trodde inte att de skulle komma förrns lör/sön!

- Jag har tråkigt och gör allt för att slippa städa....



(nu ska jag till Natti och tacco-pajen!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback