Vi har växt upp...


Min familj är i Trysil. Det betyder att jag är ensam hemma heeeeela lovet. Helt ok om ni frågar mig.

Mammi ringde nyss och berättade att hon hade städat mitt rum jag har där i Norge. Hon råkade nämna i förbifarten att hon hade städat min ena låda och slängt min trådrulle. Detta gjorde mig mycket upprörd. Mammi frågade om hon skulle gå till soptunnan och plocka upp den igen. Det tyckte jag var självklart att hon skulle göra. Så nu hoppas jag att min tomma trådrulle står och väntar på mig tills nästa gång jagåker dit. Ingen slänger mina saker bara sådär. That´s it.





Hur kan ett rum vara mycket snällare i dagsljus?
Är jag mörkrädd om jag inte vill sova här själv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback