Det är inte rätt dag idag.


Vilken toppendag det har vart idag! Eller inte. Vaknade på helt fel sida. Vissa i min närhet gjorde absolut inte saken bätte. Hoppas att ni fattade det. Hoppas att du fattar de.

Men jag har vart hos Natti också. Det var iaf trevligt.
Sen har jag lekt med Morfar. Min favvo morfar.

Snälla, låt mig fatta mina egna beslut. Jag vet att det kan vara svårt att fatta hur jag tänker. Men jag vill ha det så. Och om ni tycker att det är fel, ge då fan i att säga nått till mig, för jag orkar verkligen inte höra mer nu. Fattar ni inte att jag inte tänker ändra mig? Stå brevid mig i det här ist, det skulle jag verkligen uppskatta. Jag tycker också att det här är jobbigt, men jag gör allt för att inte visa det. Snälla försök att förstå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback