Jag sa ju de.


Igår agerade jag guide för dom små spanjorerna som är på besök. Det var intressant.
För det första fattade dom knappt engelska, sen hade jag varken käkat frukost och sovit tre timmar natten innan. Så ni kan ju tänka er hur glad och trevlig jag var hela dagen...

Men jag tyckte iaf att det var lite kul när en stackars spanjack skulle känna på isen på Erken. Säger inte de sig själv att hon gick igenom? Det gjorde hon. Det var kul.

Det var även förbaskat kul att spanjorerna inte fattade att det var minusgrader och storm ute. Vi svenskar hade på oss vinterjackor och vantar, medans spaniens hade på sig tjocktröjor endast. Undrar hur dom mår idag...

Kanske skulle man ta och börja vandra till skolan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback