Svaret på frågan.


Nämen! Nu vet jag varför jag kan verka lite stressad!

Jag har just bakat två kakor, lagat middag, städat köket, pratat i telefon och snackat på msn på samma gång.

Snart ska jag och Fjärt hämta spanjackerna, för dom ska hit och fika.




Hört från köket nyss:

- Fans jävla skit spis! Jag hatar den förbaskade skrothögen! Dra åt helvete vad ont de gör! FAAAAN!
- Svär inte!
- Men spis-helvetet brände mig! Satan vad ont de gör!
- Men jag tycker inte om att du svär...!
- Men det är ju jätte troligt att jag lyssnar på dig just nu! Det är ju ditt fel!
- Hur kan de vara de?
- Det var du som tvingade mig att baka, städa och laga mat på samma gång!
- Men...
- Knip käft! Jävla spis!
- Kyl under kranen då..?
- Men käften! Jag tänker inte lyssna på dig!
Hörs från vardagsrummet:
- Men Hanna? Jag tycker att du är jätte duktig!

Nu har jag en blåsa på fingret... Bajs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback