Grattis till mig...

För idag fyller jag år!

Tårtkalas hos mig var det vill jag lova.
Underbart.
Avslutade kvällen med ett dopp i havet, så nu sitter jag här med blött hår och är lite frusen.
Någon som känner sig manad att komma och värma mig?

Jag känner mig fett blödig just nu.
Ni vet, "uääääääää... Jag är 19 år! Vad fan ska jag göra med mitt liv? Uääää..."
Så är jag nu.
Det är nog bäst att jag går och lägger mig, annars kommer ett låååååååångt blödigt och tårfyllt inlägg, och det är inte ok.

Puss och grattis på mig!

Ja må jag leva, ja må jag leva, ja må jag leva uti hundrade år. Javisst ska jag leva, javisst ska jag leva, ja visst ska jag leva uti hundrade ååååååååår! Ett fyrfalldigt leva för mig! Hurra! Hurra! HURAAA!!


Kommentarer
Postat av: Sariiihiiiiis

GRATTIII-HHHIIIIIIIIIS!

2008-08-01 @ 12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback