Jag fick en utmaning...

...Av Sussie. Så nu får jag göra den då!

Regler:
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

Göra denna lista
Städa mitt rum
♥ Tvätta håret
♥ Hämta mina päron ute på landet
♥ Ja, det var ju planerat att vi skulle ut och bada. Men vädret suger, så vi får se om jag kanske knatar över till stans snyggaste bröder och kollar på film eller nått...

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Begär du att jag ska komma ihåg de?? Hmm... Jag tror att jag kanske var i Syd Afrika... Eller i Florida. Eller nått..

Ställen du bott på?
Tja.. Förutom alla tillfälliga bostäder jag haft kan jag konstatera att jag alltid har bott här i mitt egna lilla rum.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Jag skulle köpa ett hus. Och ett land. Köpa en till fisk till min syster. Aldrig mer behöva ett sommarjobb. Och antagligen gå ut på krogen och fira att jag fått pengar...

Jag utmannar Natalia, Sandra, Amanda, Sara, Carro, Kattis.


Kommentarer
Postat av: Sara

Meh, du får ju säga att jag bilr utmanad så jag vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback