Vilken härlig morgon!


Underbart! En natt utan så mycket sömn och en 13 timmars arbetsdag framför sig. Kan det bli bättre? Jag tror inte det. Ikväll är det genrep för publik med teatern. Ska bli roligt. Och imorrn är det premiär! Sen blir det FEEEST!

Men nu tittar vi på dagens program, ´jag börjar jobba om 25 min men har inte tagit mig ur sängen än. Så jag har inte tid med det här egentligen. Men strunt i de. 
Dagen börjar med marknadsföring i löjliga kläder.
Lunch.
Sminkning.
Hårstyling.
Fixa på scenen.
Ta fram i cafét.
Stressa.
Middag.
Uppvärming.
Föreställning.
Och tillsist, plocka bort allt man tagit fram under dagen.

Såhära kommer varje dag se ut för mig den närmaste veckan.
Och jag har bara en sak att säga:
Det är verkligen underbart!

Kommentarer
Postat av: flowern

ska du va med i sommarteatern iår igen?

2008-07-01 @ 13:14:30
Postat av: bärry#1

yes! och de är niiice!

Postat av: flowern

de låter ju nice:) säg till om du får nån biljett till övers :D tss ^^

2008-07-04 @ 09:34:43
Postat av: hanna

haha kanske har de. men annars är de bara att pröjsa, de är värt de;)

2008-07-04 @ 11:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback