Bye bye sis!


Om två och en halv timme åker min älskade syster till Malta i tre veckor.

Hon kommer sakna mig grymt mycket. Stackarn.
Men babe, jag kommer sakna dig lite också, så de gör inget. Jag lovar att ringa dig ibland, så du slipper grina dig till söms varje natt...



Min lilla bebis ska ut i stora världen helt själv.
Följade saker kommer garanterat inträffa:

- Hennes pass kommer vara spårlöst försvunnet, redan på Arlanda.
- Hon kommer glömma hälften av sitt bagage hemma.
- Hon kommer göra av med alla sina pengar den första veckan.
- Hon kommer gå bort sig ett tiotal gånger på Malta.
- Hon kommer inte förstå vad folk säger.
- Och jag kan ge mig fan på att hon kommer missa planet, antingen på vägen dit eller hem.

Men det gör inget, för ingen kommer bli förvånad. Alla har liksom redan räknat med de.

Jag kommer sakna dig Lisa (HA! Såg du? Jag skrev inte fjärt! För er som inte vet har jag i hela mitt liv kallat min syster för Fjärt och de har gått så långt att jag faktiskt blir osäker på vad hon egentligen heter. Men sedan en månad tillbaka har min syster bett mig att sluta med det, då de tydligen är pinsamt, vilket är svårt. Men jag Försöker ska ni veta!)

Till saken.
Jag kommer att sakna dig, även om jag aldrig skulle erkänna det.
Jag hoppas du får de jävligt kul där nere.
Och jag lovar att passa Hajmat mycket väl.

Puss och kram älskade syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback