Dagen ingen får glömma.


Jag hade verkligen tänkt lägga upp bilder från vår älskade studentmiddag. MEN det går inte. Kvällen tillbringades för övrigt tillstörre delen på Havspiren och på Trädgården. Middagen var fruktansvärt trevlig. Underbara människor.

Ikväll däremot har jag jobbat. Det var kul faktiskt. Och jag tittade på lommarrännet, inte att förglömma, Estet kom på femteplats eller liknande, men inte sist iaf!
Sen tvingades jag  ner till Trädgården för att se på fotboll, Sverige vs Grekland. Läs: tvingades titta.
Men mot all förmodan hade jag ganska trevligt iaf. Inträngd bland en massa fotbollshulliganer,  är inte det alla flickors dröm?

Nu ska jag sova.
Studentfotografering, studentlunch och Olles kalas står på morgondagens schema.
Och jag har nu bestämmt mig för vad jag ska ha på mig. Bättre sent än aldrig, men å andra sidan skulle det vara ganska kul att gå dit naken.

Aja, Goonatt världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback