En jävla massa plugg.

Mitt i allt pluggande känner jag att jag måste berätta om min helg.

Fredag, efter skolan, började med att jag och Sara gick på staden och kollade kläder. Jag testde en klänning som orsakade (bokstavligt talat) blod svett och tårar. Fy fan. Jag och Sara vs. Den prickiga klänningen. Vi tog hem segern efter mycket om och men...
Sedan mötte jag Kalle som kommit hem från skogen efter en heeeeel vecka. Det var mys, vi grillade hos honom för att sedan gå hem till mig och "förfesta" och byta om. Till mig kom även Jakob, Erik och Sara. Efter det gick vi över till Natti för att hämta Sandra, Elsa och hennes kille och gå ner till parken. Där mötte vi resten av folket. Vi hade trevligt och var på Trädgården, G och åter till parken för att sedan gå hem och sova hos mitt hjärta.

Lördagen skulle börjat med frukost på sängen, men icke. Kalles päron fixade ist. Sen var det brännbolls match. Geschwind/Frödin mot ehh... Det andra laget. Det var trevligt och jag tillförde JÄTTEmycket till laget. Sedan låg vi vid en pool hela dagen och hade det mysigt. Och efter middagen åkte jag, Kalle och sara ut till Jockes land för att bada med oss, jocke, jakob och stor Erici. Det var trångt och mysigt.

Imorse vaknade jag och Kalle i panik och insåg att vi inte pluggat ett skit i helgen. Så nu gäller det att ge gärnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback