Jag kommer med nyheter.


1. Jag har fått reda på fakta om det jag hatar mest av allt i hela världen. Det gör mig lycklig. Oerhört lycklig faktiskt. Det här kommer jag att leva länge på!

2. Jag kommer att fortsätta jobba efter sommaren på jobbet jag tycker om.

3. Jag har bra betyg.

4. Min studentskiva är på fredag.

5. Jag elskar Kalle.

6. Jag är så trött att jag vill dö.

7. Förut räknade jag in mitt liv i veckor/månader. Det gör jag inte längre. Jag har ingen tidsuppfattning, ingen dygnsrytm och aldrig någon aning om vilken dag det är. Nyss för mig kan vara allt från 10 sek sedan till 5 månader sedan. Ärligt talat gör det mig inte ett skit.

8. Om någon skulle väcka mig mitt i natten och antingen be mig läsa upp Hamlet eller förklara hur Carl-petters skägg växer, så skulle jag kunna göra det.

9. Marie-louise Ekman är en konstig människa.

10. Imorrn redovisar jag mitt sista arbete i gymnasiet! YES!!! För jag har snart tagit studenten, för jag har snart tagit studenten, för jag har snart tagit studeeenteeeeeeeen, fy fan vad jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback