Nu orkar jag snart inte mer.


Vilken underbar syster jag är. Jag har vart vaken tills nu för att vinka av min fjärt. Det kändes fruktansvärt nödvändigt. Men nu känns de som om jag ska stupa på mållinjen, det är 25 min kvar. Jag ska hålla ut! Klart jag är vaken för min systers skull.
Eller var det för att jag inte orkade ta mig för att bädda rent sängen som jag blev uppe?
Det är, sanningen att säga, en kombination av de båda alternativen.

Haha. Midsommar ska bli kul btw. Jag är fett taggad redan nu.
Jag är trött.
Jag ska leka med Sofie imorrn tror jag. Och kanske kolla fotboll.
Jag kollade på fotboll idag också. Det var faktiskt kul. Oj vad jobbigt de blev nu. Fjärt/syster/Lisa fönar håret i mitt rum. Ganska... Jobbigt.

Nu ska jag säga hejdå till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback