Såhär efter...

Nu är min skoltid över.
Och som jag kommer att sakna mitt älskade Estet.
Det här är till er!




Minns ni i ettan? Vår första pyramid. I onsdags gjorde vi våran sista.



Estetfabriken. Man vet inte om det var bra eller dåligt.



Hamlet. Så jävla bra. Underbart. Helt otrolig underbart bra. Vi var bäst. Vi ägde. Vi hade kul. Vi gjorde det tillsammans. Det var vi.



Middagen. Vi hade kul. Minns ni hur trevligt vi hade?



Finast i stan.



Underbara människor.



Vi blev en familj. Vi hade något speciellt. Vi hade mysigt.

Det finns så mycket mer vi har gjort tillsammans som det inte finns bildbevis för, men jag hoppas att bilderna i minnet alltid kommer att finnas kvar, minnena av de tre bästa skolåren i mitt liv. Vi kommer att ses igen.



Jag är glad över att jag fick stå på norrtäljes snyggaste flak
med världens finaste människor
och sjunga den bäste låten:

Es3, Shalalalala!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback