Dagens dag.


"Premiär" idag. Gick kanon! Fast vi hade en stand in för stand innen... Men det gick asbra!

Vi tog även det svåraste av alla beslut.
Fy fan. Kändes skit faktisk.
Men vi tyckte att det inte fanns någon annan utväg.
Vill bara säg förlåt, vännen.
Om du läser det här vill jag berätta att jag verkligen är jätte ledsen. Ett förlåt känns ganska otillräckligt just nu. Men jag vill verkligen att du ska förstå att jag menar det. Förlåt. Vill verkligen inte förlora dig som vän, men jag förstår att du inte är så på idén om att allt ska va som förut. Men jag vill verkligen att allt ska vara som vanligt när vi ses igen. Jag fattar hur du känner. Jag skulle också vara skit arg. Jag skulle också hata mig/oss. Men någonstans måste du förstå hur vi tänkte också. Vi offrade allt på nått som du inte verkar bry dig ett skit om. Det känns inte bra för oss heller, det här. Vi försökte bara hitta en bra lösning.

Förlåt. Och jag menar det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer aldrig bli som förut, ni har gjort ert val och nu gör jag mitt.

2008-03-23 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback