En lista.


AVSLUTA MENINGEN :

1. Jag har insett att min senaste kyss: var mycket bättre än väntat.
2. Jag lyssnar på: sis skit-musik och mår dåligt av det just nu.
3. Jag pratar: oftast om saker jag inte förstår.
4. Jag älskar/tycker om: Denzel Washington!
5. Min bästa vän(ner) är: antagligen de skönaste pesonerna i världen!
6. Min första riktiga kyss: kommer jag inte ens ihåg....
8. Jag avskyr när folk frågar: "är du klar snart?" Varför får man inte vara seg när man vill liksom?
9. Kärlek är: ett ord som pryda människor använder för att få knulla utan att skämmas.
11. Någonstans: ligger mitt körkort, frågan är bara var. För det skulle jag behöva veta...
12. Jag kommer alltid att: vara dryg på msn.
13. Jag är hemligt förälskad i: han.
14. Sist jag grät var: i ett väldigt svagt ögonblick...
15. Min mobiltelefon är: relativt nice, den funkar helt klart.
16. När jag vaknar på morgonen: tänker jag "vafan hände igår...?"
17. Innan jag går och lägger mig: tänker jag att jag inte ska försova mig, men det funkar aldrig.
18. Just nu tänker jag på: hur kul det kommer att bli ikväll.
19. Bebisar är: fruktansvärt lättlurade.
20. Idag har jag: vaknat...
21. I kväll har jag: stora planer.
22. I morgon kommer jag: förhoppningsvis göra nått smart.
23. Jag vill verkligen: reda ut saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback