En till. WTF?


Fjärt och jag pratar nu igen. Och jag undrar, litar hon på mig eller är hon bara korkad?

F: Hanna? Visst ringde du till mig nyss?
J: Nej.
F: Det gjorde du ju! Du frågade om vi skulle åka och handla?
J: Nej. Det har jag inte.
F: Joho? Och då sa jag att vi skulle vänta för att jag inte hade sminkat mig och då sa du att jag var löjlig som inte vågade åka till flygis utan smink.
J: Det har jag inte sagt.
F: Sluta! Du har visst ringt!
J: Nej säger jag ju. Nu har du drömt igen. Har du funtat på att gå till en psykolog?
F: Har du inte ringt?
J: MEN NEJ!
F: Shit... Är jag knäpp?
J: Ja. Det är du.
F: Fan va knäppt. Jag bara fick för mig att du ringt och har trott att vi faktiskt pratat...
J: Det är ju det jag alltid sagt. Du är dum helt enkelt.
F: Faktiskt... Jag är nog dum.
J: Det erkänandet har jag väntat på i hela mitt liv. Tack.
F: Mmm...
J: Men ska jag vara helt ärlig så ringde jag faktiskt. Jag vill bara få dig att fatta att du är korkad.
F: Fan va dum du är!
J: Är jag? Är det inte du som är dum som tror mig när det gäller saker som dessa När jag i hela ditt liv har lurat dig med liknande saker?
F: ......
J: Juste! Du är korkad.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag älskar din syster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback