Goomorron.


- Igår när jag skulle in till stan för att fika med Sussie var det en jävel som snodden min älsklings-halsduk på bussen! Får man göra så? Sno nån favvo sak i ett obevakat ögonblick? Jag ska också börja sno folks saker om det ska vara på de viset. Jag ska hämnas på världen! Man snor inte mina saker ostraffat...

- Igår var det även dags för premiär för vårt projektarbete! Eller? Nej juste, viskulle ju ha haft de, men vi ligger ju efter... Men vi blev klara med manuset iaf! En bra början?

- Idag ska vi åka in till storstan med klassen. Kul. Nej. Men innan jag ska tillbaks till Norrtan ska jag ta en sväng förbi Sussie, för hon ska nog klippa mig. Äntligen!

- När Kalle kom över en snabbis igårkväll för att visa sin nya keps drack vi te. Det betyder att min tekopp inte är diskad nu. Och det betyder att jag inte kan dricka te till frukost. Vilket i sin tur betyder att det inte kommer vara min dag idag...

-Jag tror att Sofie vill döda mig. Men snälla gör det inte! Jag kan inte hjälpa att jag inte kom på träningen! Jag kom hem försent! Puss på dig och var inte allt för arg!

- Ikväll ska jag nog leka med Svan. Det tycker jag ska bli trevligt. För jag saknar han lite faktiskt.

Nu ska jag rosta mackor!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback