Här skulle jag skriva dagens datum, men jag har ingen aning om vilken dag det är.


Jag har ett till MVG i mitt slutbetyg nu. YES!



Ibland blir jag så trött på vissa människor. Ni vet dem som bara tänker på sig själva. Jag har liksom aldrig fattat mig på dom. Är det kul att höra sin egen röst hela tiden? Finner dom det intressant att bara prata om sina egna problem jämt och ständigt? Aja. Jag har helt enkelt insett att det inte går att göra nått åt. Man väljer ju som sagt själv vilka man umgås med.



Hej, jag heter Hanna.
Jag hatar att plugga, men jag tycker att det är trevligt att dricka te.
Jag tycker även om långa kvälls promenader i månskenet.
Att ha ont i huvudet är det värsta jag vet och i mitt rum har jag två kaktusar, dom är döda.
Jag älskar röda saker, så om jag skulle få en bukett röda rosor skulle jag bli glad. Speciellt om jag fick dom helt utan anledning, eller bara för att jag är så underbar.
Idag har jag vart duktig. Men jag kan inte svara för hur jag kommer att vara imorgon.
Imorgon har jag teater hela dagen, det är därför jag sitter och skriver en monolog nu. Det skulle vart klar för flera veckor sedan. Men eftersom att det är idag som jag är duktig så ser jag ingen anledning till varför jag inte har börjat förrns nu.
Imorrn ska jag fika med Sussie. Det tror jag kommer att bli trevligt.
Nyss träffade jag Svan i 13 minuter, det var också trevligt.
Hanna ringde även nyss. Hon sa att vi har det kul tillsammans. Det tycker jag också att vi har. För jag tycker att Hanna är en synnerligen kul person.
Nu ska jag fortsätt på monologen. I den ska jag mobba folk. Speciellt Jossan. Jag är en hemsk människa i den. Jag undrar om jag är hemsk på riktigt. Jag hoppas inte det. Men ärligt talat tycker jag inte att det spelar nån roll. För jag kan tyvärr bara vara jag.

Vi ses!
Puss och kram / Hanna

image198


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback