Jag vill inte. Vill inte. Inte.


Hej, jag heter Hanna.
Och jag undrar en sak. Var tog hon vägen?
Vart tog hon vägen, hon som skiter i vad folk tycker och inte rubbar sig i första taget när hon väl bestämt sig? Är det nån som vet var hon är? Jamen du vet, hon som alltid säger vad som är rätt och som inte skulle dra sig för att säga att din tröja är gräslig? Jag skulle verkligen vilja ha tag i henne. Säga ett par saker till henne. Typ, varför drog du? Trivdes du inte?  Jag gillade ju när du var här. Allt gick så bra då.
Om du ser henne, kan du då hälsa en sak från mig? Säg att hon glömde en sak. En sak som hon tappade bort för jätte länge sedan, men jag har äntligen hittat det nu.
Hon glömde sitt samvete.


Så om du ser henne, hälsa att jag har de.
Och det börjar att bli lite jobbigt nu om jag ska vara ärlig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback