Mitt lov.


Nu ska ni få höra den intressanta historien om mitt lov.

Fredag- Tacco-midda med syster. Sen hamnade vi på en fest och snubblade hem i gryningen. Det var fint att gå hem i soluppgången...

Lördag- Påskmiddag med Kalle och Ullis. Mycket trevligt. Sen bar det av på födelsedagskalas i Väsby. Och senare var det nån spårad jävla fest... Hmm...Var var den kan man undra?

Söndag- Kollades det på fotboll vill jag minnas. Käkade middag med Mattias. Mys. Surt att jag var så rackarns trött.

Måndag- Projektrep. Typ hela dagen med Anna och Wille. Sen var det en Disney-kväll med Natti, Sofia, Kalle, lite Ullis och en utsökt citronpaj. Jag lagade även middag till mig och sis, det var... Gott? Sen hämtade jag M&M som kommit hem.

Tisdag-  Rep till Hamlet. Heeeela dagen i Åkersberga. Det var nog med trevligt än produktivt... Sen var det middag hos M&M. Efter det däckade jag. Urk. Har nog aldrig vart så trött....

Onsdag- Projektrep med Anna och Wille igen. Äntligen klart nu. Mycket produktiv dag. Efter det grattade jag min granne och sen gick jag vidare till Natti för att käka middag och spåra. Herre gud så lustigt det kan gå med en elak jordnöt och en lokaflaska. Det blev en roadtrip och kvällen avslutades med Mulan.

Torsdag- Softardag, tills klockan närmade sig tre och jag och sis inser att det bara är en halvtimme kvar tills bussen går. Nytt rekord sattes då vi båda två blev klara på ca 20 min. Sen åkte vi till Täby. Det var trevligt. Jag har insett att min farbror är skönare än vad jag trodde. Sen kom vi tillaks till norrtan och en svull-kväll var inplanerad. Natti slöt upp med bullar. Och vi hade det trevligt med ljus och busringningar.

Fredag- Inga planer för dagen. Städa måste vi göra då päronen är i antågande. Vi får se hur kvällen artar sig.



Vem har sagt att man måste växa upp?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback