Nej, nu har jag gjort det mesta man kan här i världen.


Idag tog min ork slut.
Efter flera veckors tjat, bråk, sömnlösa nätter, stress, taskiga kommentarer, fullt ös, idiot "vänner", plugg, skratt och inte en endaste lugn stund brast allt för mig. Allt kom ikapp mig och i kombination med att inte ha sovit speciellt bra på ett par dagar rann det helt enkelt över. Arg, frustrerad, förvirrad och trött satt jag och snackade med S. Han ska hjälpa mig med en lösning. Och tack säger jag för det, för jag orkar inte tänka längre. Det känns som att det enda jag pallar för tillfället är att ligga i min säng och stirra upp i taket. Men det har jag inte tid med...

Jag har klurat lite nu. Och vet ni? Ni kan faktiskt inte räkna med mig längre.
Blev det jobbigt nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback