Nu ni!


Jag har ju glömt att skriva en sak...

Den här ful bruden som alltid stirrar på mig och som på senare tid även har börjat förfölja mig på stan, som jag skrev om för ett tag sedan. JAG VET VEM DU ÄR!

Jupp, jag vet precis vem du är och jag vet nog på ett ungefär varför du förföljer mig. HAHA! De du! Så nu vill jag skriva ett par rader till dig här, eftersom att jag vet att du innom en snar framtid går in på min blogg och uppdaterar dig om mitt liv...

Hej du obehagliga människa!
Jag tyckte till en början att du var fruktansvärt jobbig. Men nu har jag kommit på bättre tankar.
Jag tycker att du är lustig. Lite skrattretande också om jag tänker efter.
Jag har även listat ut varför du förföljer mig (nej, det var visst inte bara för att jag är så obotligt snygg som jag från början trodde, det var iofs en besvikelse när jag kom på att det inte var så, men jag har kommit över det nu...) och jag tycker synd om dig. Klart att man ställer upp för sina vänner, men lilla gumman, låt "bossen" hålla koll på mig själv och gör det inte åt henne! Herre gud, du måste väl ha ett eget liv? Ranta runt efter mig kan väl inte vara så kul? En liten fråga, berättar du allt du ser eller väljer du bara ut de smaskigaste delarna?
I vilket fall som helst... Nej juste! En till fråga... Igår när du "råkade" vara hos Syon samtidigt som mig (jo, jag såg dig även fast du satt bakom tidningen och "diskret" kikade övar kanten) var du då tvungen att följa efter in på toan? (och ja, jag såg dig... jag lade också märket till att du inte vågade dig in hela vägen tillbaka till estet, menar du att jag faktiskt får gå oövervakad in dit?) Allvarligt, jag vet att du håller koll på mig för att din bästa vän vill att du ska göra de, men om jag har nått att säga till om så skulle jag vilja vara ifred när jag går på muggen. Är det ok med dig? Skulle kännas bättre för mig om du kunde hålla dig iaf 40 meter ifrån toa dörren. (jag vet att du fortfarande vill ha mig under uppsikt, var det där kanske för mycket begärt?)
Aja... Ville bara berätta att jag vet vem du är.  (skulle du må dåligt om jag sa hej? Det känns ju som att vi börjar känna varandra nu) Sist men inte minst, jag beundrar in uthärdighet! Jag skulle aldrig palla att följa efter nån i 2 månader! Så lite impad är jag.
Det var de! Vi ses imorrn! Hakar du på in till Sthlm, eller nöjer du dig med att se att jag åker dit?
Hade fint!

MVH / Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback