Nu ska vi banne mig rocka!


Hej dagen!
Nu vill jag berätta att klockan är typ 16.00 och jag har inte riktigt piggnat till än. Jag vaknar alltså till middagen. Är jag lat? Eller slö? Jaja. Det är ju bara lördag en gång i veckan.  Så till saken. Jag ska hem snart. Kanske ta en dusch eller två. Sen blir det nog det obligatoriska bråket med familjens överhuvud (börjar seriöst att tröttna). Middagen kommer garanterat bli spänd. Men sen är de party! Kommer nog bli nice. Man får ju hoppas. Jag känner att jag vill köra, men jag vill inte hinda Svan eftersom att han också väldigt gärna kör. Så då ska han få göra det. Igår var det mysigt. Jag kan inte hjälpa att jag älskar doften av öl och feströk. Är jag knäpp? Nej, det tror jag inte, rök och öl är en mys-faktor!

Nu drar jag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback