Nu ska vi se...


Ska testa att lägga upp bilder från fredags-utflykten...


 
Det här är Simon. Han tycker att han är cool i mina röda brillor. Och vi andra kunde inte hålla oss för skratt...


Jockfrid ville av någon anledning skicka mig och Natti till Indien. Vet dock inte varför. Kanske för att vi vid ett flertal tillfällen hotade med att knäppa hans kulor. Men det är inte så troligt.


Stjärten Sandra och Elsa hade JÄTTE kul på bussen. Verkligen. Ni skulle sett Sandra när hon blev putt och skulle "peka finger". Jag har hela tiden trott att det var lång-fingret man skulle vifta med, men Sandra tycks tro att det är pek-fingret. Jag undrar vem som har rätt. Persolnigen tyckte jag att det inte riktigt hade samma effekt med ett pek-finger... Sandra...


Åhrman och Emelie. Vad kan vi säga om dom? Tja.. Åhrman har Pingu introt som ringsignal på mobilen. Löjligt.

  
Det här är jag och Natti. Visst är vi snygga? Eller? Folk tycker att vi är lika som bär. Men jag är faktiskt lite längre och Natti har brillor. Så helt lika är vi nog inte, det är de små detaljerna som skiljer oss åt.

        
Det här är Åhraman och Simpa när guiden visar oss hur man fixar en sari. Visst är dom väl söta? Åhrman visar hur de Indiska kvinnorna bär upp sina saris och Simpa visar hur killarna kan fixa ett par enkla och luftiga brallor.

Så intressant kan en resa till stan te sig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback