Om detta bör ni berätta.


Nu ska jag berätta en historia om en pojke. Han heter Minken.

En kväll var minken på fest med sina vänner. Dom var på inflyttnings fest hos Jugen.
Festen var i full gång, men helt plötsligt var den lilla mink pojken borta. Ingen visste var han var. Till slut hittades han i Mattias bil, där satt han och sov. Men innan han somnade hade han lagt en redig pizza utanför.

När festen var över skulle Mattias och Hanna åka hem med Minken. De rejsades på motorvägen (mellen Rickard och Mattias, Mattias var snabbare och rickard hade inte en chans.). Men av detta har minkpojken ingen aning om. För han sov. Djupt. När Mattias kört upp utanför Minks port sov han fortfarande. Mattias gick då ur bilen för att få liv i den lille pojken. Detta var näst in till omöjligt.
- Minken? Du är hemma nu!
- Mobergs? Är vi på mobergs?
- Nej mink. Du är hemma. Hos dig. Du kommer inte in på mobergs nu.
- Nähä..
Sen började minken att krama Mattias. Och käleksförklaringarna haglade. Efter det vinglade han fram till porten och försökte komma in. Det tog ett bra tag innan han insåg att porten var låst. Sen fick han en smart idé. Han tyckte att han skulle tacka för skjutsen. Han sade:
- Öh! Ni ska få en present av mig!
Varpå han vände sig om och drog ner brallorna.
Vi tackade för det och körde hem.

Av detta minns inte den lilla Mink pojken ett skit.
Se detta som en utfyllnad av ditt minne vännen!
Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: m1nken

tack för påminelsen.. nu vet jag iaf vad jag gjorde :D

2008-03-11 @ 13:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback