Är det inte lite konstigt?

Hej jag heter Hanna och jag hatar att plugga. Jag tycker inte heller om att städa. Eller hicka. Det är tre värdelösa saker. Nyss klippte jag av håret på min farbrors ena arm. Det var kul. Men sen försökte han klippa av min tå. Han lyckades dock inte. I helgen hade jag jättekul. Igår var jag i parken. Vi satt på en filt jag fått av en afrikansk urinvånare. Det är ballt tycker jag. Nu har jag fått fler arbetstider. Jag har jobbat typ hela veckan. Snart tar jag studenten. Shit vad mycket det är kvar i skolan. Men jag har jobbat på bra de senaste dagarna. Nu har jag bara 12 uppsatser, en redovisning, två prov och 3 hemtentor kvar. Jag har ju trots allt tills på måndag på mig. Kan ni då gissa vad jag ska göra i helen? Plugga? Nej, då ska jag mysa med mitt hjärta. Han kommer hem då. Jag saknar honom. Nu tänker jag lägga upp lite bilder jag hittat från helgen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback