Dagens dag.


Det är rep-vecka på estet. Vi repar teater 9 till 5 varje dag. Premiär på måndag kl 19. Hamlet är det som gäller. Kommer nog bli hur nice som helst.

Min familj har åkt utomlands. Kul för dom, kom precis hem från Tanzania och två dagar senare åker dom bort igen. Men jag klagar inte, huset för mig själv. Eller Kalle har ju flyttat in också.

Nu ska jag snart iväg och repa igen. Har precis käkat frukost och druckigt kaffe med en plattsättare som fixar i vårt badrum. Haha. Han tycker att jag är trevlig som kokar kaffe till honom. Men jag hade inget bättre för mig, hade en massa dötid eftersom jag skulle skjutsa iväg Kalle sjukttidigt...

Vi får se vad som händer ikväll. Kan bli utgång. Lutar nog åt de.

Åter igen har jag skrivit ett fruktansvärt onödigt inlägg...

Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback