Fredagen.


Efter sista föreställningen i fredags gick vi alla hem för att duscha och byta om, väldigt nödvändigt då man blir fruktansvärt lökig av att spela teater. Senare skulle vi alla mötas påG för en utgång i världsklass.
Så jag och Carl-petter vandrade hem till mig för en snabbdusch och gick sedan över till Sara för att hälla i oss champange och viiiin. Natti och Elsa slöt också upp. Det var mycket trevligt.
Efter lite vin (eller var det lite mycket Sara ;)) mötte vi upp resten av Hamlet-gänget på staden.

      

#1. Jag och Minnah är schnygga. #2 Är jag en anka? Carl-petter är nog lite rädd för ankor. #3 Är inte Åhrman för söt? #4 Frågan är: vafan gör Carl-petter?

   

#1. Carl-petter fick något slags ryck och började skalla saker, han skallade både MaddeB, sin mobil, Annas väska, min halsduk, Sara, En öl, ja, allt helt enkelt. #2 Fina flickor: Åhrman, MaddeE och Minnah. #3 Fler fina flickor: Sandra, Elsa och Minnah igen


     

#1. Hur mår du MaddeB? Skymtar vi Albin där? Och Minnah... Igen... #2 Ojdå, hade vi kul? JA! #3 Natti, är du inte för söt iaf?

Det här var tydligen de enda bilderna jag hade. Vill påpeka att nästan hela estet 3:an var ute och det var sjuktkul. Vi måste göra om det. Vår studentskiva kommer att bli storartad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback