Jambo!

Har sitter jag i djungeln med det segaste internet varlden sett.

Jag har nu i fem dagar bott i diverse talt i djungler och savanner. Jag har inte vart innomhus pa fem dagar alltsa. Ar livradd varje natt da man ibland vaknar av att ett lejon ryter eller en elefantflock passerar. Darfor tvingar jag syster att sova i samma sang som mig, inte for att jag tror att hon pa natt vis skulle kunna skydda mig, utanfor att da kanske lejonet tar henne forst sa att jag overlever. Ganska smart kan jag tycka.
Det har ar de haftigaste jag vart med om i hela mitt liv, och jag har anda besokt manga platser. Det ar cool som faan!

Aja, ska dra mig tillbaks till mitt och systers tent.. Forestall er att sova i en djungel fylld med vilda djur och bara en tygvagg imellan. Det ar en ball kansla. Imorse vaknade jag av att en babian satt utanfor oppningen, jag har kommit fram till att jag hatar babianer. Det var mycket trevligare att oppna tentet och sta oga mot oga med 2 giraffer och ett tiotal zebror....

Puss och kram pa er alla!



Och jag saknar dig otroligt mycket.
Jag vill at du ska vara har och uppleva det har med mig, du skulle alska det! Det ar magiskt!
Aja, vi ses om 10 dagar...
Men jag hoppar fortfarande pa att du kommer till Zansi Bar.
Alskar dig!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vår hund heter Yambo (uttalas Jambo). Ha en trevlig fredagskväll!

Postat av: Kalle

Allt låter hur häftigt som helst och jag önskar hur mycket som helst att jag kunde vara med och uppleva det med dig. Det närmaste jag kommer djurliv är då jag chillar med Herr Nilsson (han hälsar förresten) framför tv:en eller datorn. Du får ha det så trevligt på Zansibar älskling! saknar dig jättemycket, du är finast! massa Pussar!

2008-05-03 @ 15:40:29
Postat av: Nätz

kom hem nån gång din jävla hög! saknar dig ruggigt mycket, och jag vill så gärna vinna över dig, eller jag menar se vem av oss som vinner tävlingen;)
pussisar

2008-05-09 @ 21:08:17
URL: http://nataliaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback