Tanzania.


Jag tänkte berätta om min Tanzania-viselse, men jag kan bara komma på ett ord som kan beskriva min resa.

image256

Magiskt.
Helt jävla magiskt.
Det var så vackert att det gjorde ont.
Jag ska dit igen.


Det är allt jag har att säga om mina två veckor.
Jag saknar att sova i tält i djungeln och vara helt säker på att man skulle dö innan solen gick upp. Det var en häftig känsla att faktiskt vakna efter det. Att jag sen tappade räkningen på nära-döden-upplevelser efter första dagen, är också en sak.

Förstår ni att jag är glad över att jag överhuvudtaget kom hem levande?

Kommentarer
Postat av: lisa lillasyster jonsson

det är ju kul att du nämner den som räddade dej varje natt, och blev tvingad av dig å sova i samma säng som dej. då vet jag!

2008-05-26 @ 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback