Och en utmaning.

Jag blev utmanad av Sussie:)

Regler :

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem


7 saker om mig!

- Jag har precis lärt mig att uppskatta diskmaskiner.

- Jag har åkt buss till skolan två dagar i rad nu, till saken hör att det tar 10 min att åka buss till skolan och 7 min att gå.

- I våras fick jag lära mig att det heter pannkakor och inte pang-kakor.

- Jag är så fruktansvärt grinig på mornarna att jag helt klart skulle kunna starta ett tredjevärldskrig om det visar sig att sig att hårsprayen inte stod där jag först kollade.

- Jag älskar prickar!

- Imorgon kommer min efterlängtade säng! Som jag har väntat! Det är inte helt kul att sova på en madrass, som lika gärna kunnat vart en utvikt tidning, i nästan tre veckor.

- Jag är projektledare för en bröllposmässa! För att jag är bäst. Vill jag tro iaf.
 

Och nu ska jag utmana 7 nya

Natti
Sandra L
Lisa
Carro
Sara
Sandra P
Manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback