En till WTF.


Som jag så ofta vill understryka, min syster är inte smart. Det här hördes nyss:

F: Asså kostar inte lägenheter jättemycket? Jag pratade med en kompis idag och hon sa att dom kostar typ en halv miljon!
Jag: Den kostar inte en halv miljon. 825 000 kostar den.
F: Jaha!
Fjärt tystnar. Det ser ut som om hon funderar. Sedan fortsätter hon lite tveksamt:
F: Är 800 000 kr mer eller mindre än en halv miljon?

HAHAHAHAHAHAHA!



Det är vissa som läser konversationerna som jag och min syster har och undrar om de faktiskt är sanna. Och ja, det är dom. Hon är korkad faktiskt, ibland undrar jag hur och om vi faktiskt kommer från samma föräldrar...


Kommentarer
Postat av: syster

nej den om luleå ljög du om! jag vet vart det ligger faktist....

2008-09-01 @ 21:48:28
Postat av: Sara

Mwahahahahahhahahahhaa jag orkar inte mer. Hälsa Lill-Spyan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback