Idag vet jag inget.

Det blev sådär jobbigt tomt i sängen imorse.
Den där armen jag älskar att sova på drogs bort.
Och världens viktigaste värmekälla gick iväg.
Kvar blev jag och en kudde som luktade barr.
Telefonen ringde hela morgonen. Men jag orkade inte svara.

Nu är klockan 14.00. Jag har käkat frukost.
Skolan började för 5 timmar sedan och jag var inte där.
Orken fanns bara inte.
Men där fanns 100 000 000 olika tankar och något som bränner innanför ögonlocken.

"Det snurrar i min skalle" har gått på repeat i mitt huvud i flera dagar nu.
Jag vet inte vad jag ska göra längre.
Snart kastar jag in handuken, lämnar allt som är meningslöst.
Det som jag inte känner spelar någon roll, som jag inte får ut något av.

Så får det bli.
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback