Mitt älskade afrika.

Finns det någon plats på jorden jag verkligen älskar så är det Afrika. Det finns ingen vackrare plats i världen.
Nu har jag ju självklart inte sett hela afrika, så jag egentligen bara svara för Gambia, Syd afrika, Kenya, Tanzania och Mauritius. Men dessa länder är de vackraste på jorden. Jag älskar det.









Tanzania -08.

Visst är det vackert?
Men bilder är inte verklighet. Man måste åka till Afrika för att se, uppleva och känna det vackra och magiska. Känslan av Afrika, folket och naturen är obeskrivlig. Har du inte vart där, åk dit! Jag lovar, magiken där hittar du inte på någon annan plats. I världen.


Kommentarer
Postat av: Emely

Vilka vackra bilder! :)

Postat av: Sara

Åh, jag håller med. Afrika är vackrast i världen, vart i Afrika man än åker. Det är en sån himla skillnad mot för hur det ser ut här i Norden och Europa.

2008-09-14 @ 19:22:39
URL: http://saraglassel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback