TEC Travel Event.

För ett halvår sedan satt jag mellan lektionerna på estet och sjöng falsk allsång. Nu minglar jag runt bland Sveriges näringsliv-chefer. Och behandlas, konstigt nog som en av dem. För ett halvår sedan hade jag inte ens tanken på att käka lunch på Scandic med Jan Gunnarson och Alcazar. Jag hade faktiskt inte heller en aning om att jag skulle äga en lägenhet, ha två olika jobb, plugga på en otrolig utbildning och träffa så många intressanta människor. Jag känner mig faktiskt väldigt lyckligt lottad. Och ganska förvånad över hur allt vände sig så snabbt. Från hon som skiter i att plugga till proven och alltid komma minst 10 min sent, till hon som går upp 04.45 drar på sig nylonstrumpbrallor, en svart knälång kjol, skrynkelfri skjorta och papper, penna, almenacka och mobil i högsta hugg, för att åka till en stad för att träffa Sveriges, eller kanske världens, ledande människor innom mötesindustrin. Jag njuter. Jag sliter. Och har fruktansvärt kul.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag saknar dig din fis! Vill du bli min någon dag nästa vecka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback