Att vara kreativ.

Idag kom jag till kontoret i hopp om att göra nått nytt och lärorikt.

Jag blev glad när det första min handledare sa när jag kom in genom dörren var: Idag Hanna har jag en jättekul uppgift till dig. Den är lite svår men jag tror nog att du klarar det.

Ja, tänkte jag. Det kommer jag nog att göra.

Uppgiften var att jag ska vara kreativ och hitta på ett nytänkande sätt att marknadsföra ett företag. Jaaa....

Dom begär alltså att jag, som inte kan ett skit om marknadsföring, ska gå upp kl 6 på morgonen för att åka buss i 1,5 timme och dricka äckligt maskinkaffe, ska vara kreativ och nyskapande. OK säger jag.

Så nu sitter jag här och är jävligt kreativ. Titta bara.



Antal ideér hittills = 1.
Antal ideér hittills som är bra = 0.
Antal ideér hittills som jag borde glömma = 1.

Det går fint det här.

Kommentarer
Postat av: Natti

Fruktansvärt skrattretande att jag idag kom väl förberedd (tyckte jag) till en redovisning, och får höra att man var tvungen att rita bilder till det man skulle berätta om.



När tog mina kreativa batterier slut? På påskpysslet i sexan. Har de laddats upp igen? Nej.



Jag tänkte att jag kan ju bara be Hanna rita åt mig... Självklart svek du genom att helt enkelt befinna dig 77 mil bort.



Så jävla typiskt dig...

Pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback