Helg.

Tänkte berätta för alla intresserade att jag har haft en kanon helg. Har inte gjort nått speciellt men jag har haft det jättetrevligt.

Fredagen: Jobbade klart med en projektplan. Sen gick jag ner på stan för att ta en glass med min gamle vän Wille. På kvällen kom Jenny, Amelie och Anneli och käkade tacos och drack vin med mig och Niklas (Niklas var med ett litet tag). Mys, mys, mys.

Lördagen: Nikluspicklus skulle ha en romantisk dag. Och det hade vi. Åkte ut till skärgården och åt glass och myste. Sen åkte vi hem till Norrtälje för att grilla. Jag, Niklas, Jenny, Amelie, Hanna, Sofie och Nicklas satt ute i kvällssolen och grillade kött och marshmallows. Mys, mys, mys.

"Håll käften! Hämta en egen pinne!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback