Konst.

Jag tänker förbannat mycket hela tiden. Och för det mesta tänker jag på stora beslut. Men oftast när jag har ett resultat av mitt tänkande glömmer jag bort allt då jag är uttråkad. Nu sitter jag och filar på ett viktigt beslut. Men då jag känner mig obekväm i mitt tänkande så glider jag bort från mig själv och undviker svaret. Alltså skiter jag i resultatet och sopar problemet under mattan, då jag inte känner för att ta steget längre och agera. Idag är ingen bra dag att kolla under mattan tycker jag. Och garanterat är imorgon en dålig dag också. Men någon gång måste jag nog kolla under den där förbannade mattan. Men inte nu. För nu sitter jag och är sådär kreativ igen. Igår var jag mycket duktig och oerhört kreativ. Men inte nu. Nu är jag mest arg. Varför vet jag inte. Eller jag vet nog. Men jag orkar inte bry mig.

Pappi ringde nu! Han är i stan och vill äta lunch med mig!
Då blir jag glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback