Oj, Oj, Oj...

Jag är sjukt nöjd över mitt vardagsrum. Det är typ klart nu. Jag har en palm. JAG HAR EN PALM! Jag har en prickig fisk och en röd. Om en timme kommer Marie och Anneli hit. Om två timmar kommer även Amelie och Pauline. Det är nice. Men jag har en palm. EN PALM! Min röda fisk försökte gömma sig under en sten nu. Han misslyckades. Imorrn skaj ag lämna in en bokrapport. Jag har haft ett halvår på mig att göra den, men jag har inte öppnat boken än. Det är typiskt. Igår köpte jag min drömskor. Jag är ganska glad för det. Natti fyllde år i söndags. Men jag kan inte åka upp och häls på henne. Är det ingen som vill följa med till Trysil i helgen? Ingen? Nu ska jag äta lunch. Det är samma lunch som jag gjorde till Niklas, men som han vägrade ät upp. På återseende.


Såhär sjukt nöjd var jag när Natti fyllde år förra året. Den där tårtan är nog tammefan den godaste som finns. Lägg märke till att den stora tårtbiten jag precis ska sluka är min tredje eller nått liknande...


Ps. JAG HAR EN PALM!!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Sara

HAR DU EN PALM!??



Vad söt du är Gulle-Hanna! Jag vill också äta tårta med er. Man kanske ska bekosta sig en resa till Trysil.......?

Postat av: Birthday Girl

Om du kommer upp hit så lovar jag att baka den där tårtan igen, och allt annat du kan komma på (så länge det enbart innehåller saker man kan bli fet av).



Pussar!

2009-02-27 @ 18:02:05
URL: http://nataliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback