För att jag aldrig kommer att gifta mig.

Idag är jag ledig. Vilket betyder att jag hade en härlig sovmorgon... Eller??

Tro fan att den är någon som RINGER och logiskt nog får mig att vakna.
Om det hade vart någon jag faktiskt tyckte om som ringde hade jag inte brytt mig ett skvatt. Men nu är ringer en liten människa som ringer och skäller ut mig! SKÄLLER UT MIG! I säkert en kvart får mina nyvakna öron lyssna på en massa skit. Först förstår jag för de första inte vem det var som ringde, men när jag lyckats räkna ut de fattar jag inte vad hon säger. Allt jag hörde var bla-bla-ditt fel-bla-jag tänker inte ta ansvar-bla-bla.
När jag lyckades lista ut vad hon skällde för lackade jag.
Människan ringer alltså och väcker mig genom att skälla på mig för något jag inte har en aning om. Behöver jag säga att det upprörde mig? Behöver jag säga att hon ångrar att hon ringde?

Mitt tålamod är bättre nu än vad de har vart någonsin. Men ibland.. Nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback