Göteborg, dag 1.

Det har i det stora hela vart en bra dag. Otroligt varmt. Nästan olidligt.

Jag sitter nu "hemma" i lägenheten helt själv. Det är skönt.

Nyss ringde min mobil med ett okänt nummer:

Jag: Hallå det är Hanna?
P: Hej Hanna! Det är P!
Jag: Tja! 
P: Gick det bra att hitta hem?
Jag: Ja de gjorde det... ... ... ... .. .. ?
P: ............. Vad bra! Men då får du ha det bra så ses vi sen om du hänger med ut.
Jag: Ja, det gör vi.... ?
P: OK! Hej hej! *klick*

Tre sekunder senare ringer det igen från okänt nummer:

Jag: Hallå det är Hanna?
J: Ja Hej Hanna. Det är J här.
Jag: Jaha. Hej!
J: Tja.. Jag bad P ringa dig nyss eftersom att jag inte har nått nät på min mobil, men han glömde bort att ge mig luren.
Jag: Jaha? Hahaha...
J: Ja, hittade du hem ordentligt? 
Jag: Japp, de gick så fint så.
J: Bra. Men jag kommer hem snart så fixar vi till och och tar en öl.
Jag: Ja...?
J: Eh... Hejdå! *klick*

Vad fick vi ut av detta?

"Så fort vi är klara dundrar vi på stubben!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback