Igår eller nästa vecka?

Kvällen igår blev bra till slut.

Imorgon ska jag in till den stora stockholm staden och gå på Stadsteatern! Det kommer att bli kanon! Förväntningarna är höga.

På onsdag bär det av till Göteborg med The Dudes. Det kommer att bli kul. Vi är fem flickor som ska bo hemma hos stackars Mikael. Han vet förmodligen inte vad han gett sig in på. Men jag vet att hela resan kommer att kantas av världens, kanske mest irriterande låt, So What med Pink.

Om tre veckor börjar min praktik. Jag är nervös. Men det kommer förmodligen bli superkul.

Om sex veckor åker jag till USA för att besöka den lilla staden New York. Även det kommer att bli kul.

Fan hörrni. Gud så många kuliga saker jag har att se fram mot!

Sen ska jag ju SJÄLVKLART åka till Umeå också till min allra bästigaste vän Natti Patti Majonäs. Bara för det tänker jag hitta en bild som jag kan lägga ut på henne...


Jag FÖRSÖKER vara porrig (Tror jag... Det ser iofs inte bättre utt..)
Och Natti har sina Crazy Eyes, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Natti

Me and my Kitty Cat is vänting på dig!



Och om du inte har några bilder på mig där min gudomliga skönhet framträder så behöver du inte lägga ut några bilder alls:P



Miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback