Melodifestivalen.

Jag har precis blivit lämnad ensam hemma. Och funderar seriöst på att titta på Melodifestivalen. Jag tror att det är final. Har inte tittat på skiten på flera flera år. Förra året försökte jag kolla men slutade tvärt efter första låten. Vi får se hur länge jag står ut ikväll.

Ok.. Nu har jag vart ensam hemma i 14 minuter och 13 sekunder. Det är inte kul. Jag är rastlös. Niklas skulle bara köra Lisa till nån så han lär komma innom ett par minuter.Men iaf! Fan vad löjlig jag är. Nu kom han hem... Tur. Annars hade jag börjat klättra på väggarna av rastlöshet.



Kommentarer
Postat av: ♥ Sussie - Naglar, hår och design

Ja varför inte? :)



Hur ofta är du i stora staden stockholm nu förtiden? försöker lista ut vad du sysslar med genom din blogg.. men du är lagom hemlig! ;D haha!



Men en fika skulle vara riktigt trevligt. Hoppas solen och värmen kommer så kan man sitta ut dessutom! ::D

Har inte kvar ditt nummer :S bytt telefon och grejer.. Så skicka det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback