Finn fem fel.

Finn fem fel i det här:

Hej jag heter Hanna!
Idag efter min praktik ska jag möta upp Jenny för att käka en närande middag. Sen ska jag och Amelie följa med våra vänner Jenny, Matilda, Sandra, Cecilia och Jessica för att dem ska springa Vår Ruset här i Sthlm! Jag och Amelie har inte haft möjlighet att anmäla oss till detta härliga spring-tillfälle, det är därför vi nöjer oss med att titta på. När våra vänner kommer i mål ska vi sätta oss och ha en mysig och god picknick. Jag är så ledsen över att jag inte får springa. Men det ska bli så kul att bara få närvara och att jag missar House pga detta är bara en bonus! Tack Jenny för att du vill ha med mig!

Det finns alltså fem fel i den här texten.
Tänk på det ett tag.

Här följer listan med fel:

1. "Jag och Amelie har inte haft möjlighet att anmäla oss..." - Jag kan bara svara för mig själv, men jag tror att Amelie är med mig. Jag har VÄGRAT att ställa upp. Från dagen det börjades prata om skiten tills idag.

2. "God picknick" - Vad ska jag säga? Jenny sa: Man brukar få ett HELT PAKET KNÄCKEBRÖD med. Jag är inte lika positiv som hon då jag anser att knäckebröd är det sista man ska ha med sig på en picknick.

3. "Jag är så ledsen över att jag inte får springa.." - HAHAHAHA!!! Fel..

4. "Att jag missar House är bara en bonus" - Det var det näst största felet.

5. "Tack Jenny för att du vill ha med mig" -  Kanske rätt med fortsättningen: Dö för att du tvingar mig att träffa *inget namn*!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA... så jävlig kan jag inte vara??? blir jag ledsen, och inte fanns det ett spår av knäckebröd med i picknicken!! :D

2009-05-28 @ 16:09:48
Postat av: elsa

Tror faktiskt jag prickade alla felen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback