Jag är lite tappad idag också.

Jag Satt här på kontoret i godan ro och kom helt plötsligt på att jag ville se resultatet av en layout som jag gjort som jag är så sjukt jävla nöjd med. Jag gjorde en skiss som min handledare skulle skicka till ett proffs då det skulle fixas med upplösningar och annan jag inte känner till.

Jag: Hörrö? Har du skickat min pryl till ADHD-bruden?
Han: ADHD-bruden?
Jag: Eh... Ja...?
Han: Va?
Jag: Ja!? Har du skickat min grej, tabellen du vet, till proffset? ADHD-bruden!
Han: Ja. Hon sa att de du gjort var grymt. Superbra! Hon ska börja på det nu.
Jag: Ok. Kul att hon gillade det. Jag är jättenöjd!
Han: Jo, det ska du vara. Men Hanna? Det heter inte ADHD... Det heter AD. Art Director.

Öppnade sig jorden och slukade mig?
Nej, jag sitter kvar och upprepar  tyst i mitt huvud: "AD, AD, AD, AD, aldrig glömma. AD, AD, AD, Art Director förkortas AD. Kalla aldrig en högt uppsatt kvinna ADHD-bruden. AD! AD!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback